جفـــــــــــــــــــت6

الیس الله بکاف عبده

جفـــــــــــــــــــت6

الیس الله بکاف عبده

جفـــــــــــــــــــت6

جفت6 آوردیم علوی شدیم همین...

میخواهم بدانید که مرشد خود پهلوان نیست خوب است که باشد. ولی آیا اگر نبود نباید حماسه بگوید؟ اگر نگویم ز حسین چه بگویم؟ اگر نگویم ز حسین دمم چه و بازدمم چه؟ یادتان باشد زمین گرد است میچرخد نوبت ماست حسین زمان تنهاست...
...
«إِنَّکَ لا تُسْمِعُ الْمَوْتى‏ وَ لا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعاءَ إِذا وَلَّوْا مُدْبِرینَ» (النمل -80)
ترجمه: تو نمى‏توانى سخنت را به گوش مردگان برسانى و نمى‏توانى کران را هنگامى که روى بر مى‏گردانند و پشت مى‏کنند صدا کنى‏.
...
آن روز که جان خود را فدا می کردیم با خون خود به حسین اقتدا می کردیم چون منطق ما منطق عاشورا بود با نفی خود اثبات خدا می کردیم
...
گرچه از داغ لاله می سوزیم ما همان سربلند دیروزیم چون به تکلیف خود عمل کردیم روز فتح و شکست پیروزیم
...
امام روح الله خمینی:
«هر کس بیشتر برای خدا کار کند، بیشتر باید فحش بشنود و شما پاسدارها و بسیجی ها چون بیشتر برای خدا کار کردید، بیشتر فحش شنیدید و می شنوید.»
...
مقام معظم رهبری(روحی فداه):
تلاش خود را بیشتر کنید!هر کس بگوید این کار شدنی نیست او را به کوتاهی همّت متهم می کنم. هیچ کاری نیست که از انسان ساخته نباشد ، انسان نیرومندتر از این حرفهاست و می تواند کارهای نشدنی را شدنی کند...
...
گاهــے فعل هـــا
چنــان سریع ماضــے مــے شوند
کــه باور نمــے کنـــے
مــے گوینــد...مـے گفت
مــے شود...شــد
...مــے رود...رفت
و رفت...
و دیگر هیچ گــــــاه
بـــاز نخواهـــد گشتــــ
...
زندگی شبیه شعر است
خدایا!
قافیه هایش با من .....تو همیشه ردیف باش
...
بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت
سر خم مِی سلامت شکند اگر سبویی
...
رباعی از شیخ بهایی
در میکده دوش زاهدی دیدم مست
تسبیح به گردن و صراحی در دست
گفتم زچه در میکده جا کردی ؟ گفت
از میکده هم به سوی حق راهی هست
...
چون میسر نیست من را کام او
عشق بازی میکنم با نام او
...
خوشا به حال آنکه
پایه ی اعتقادش شد
عمود خیمه ی تو !
...
وقتی تو زندگیت زمین میخوری یعنی حتما ی چیزی هست ک باید یاد بگیری
...
بر لوح مزارم بنویسید ای وای ز محرومی دیدار و دگر هیچ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

 یادش نخیر

آن زمان را شما یادتان نیست من هم نوجوان بودم

ولی در دانشگاه

زمان؛ زمان انزوا و محدودیت اساتید حزب اللهی بود...

زمانی ک کلماتی آشنا برای ما آن زمان نا آشنا بود

مثلا در دانشگاه نمیشد گفت شهدا باید میگفتی کشته های جنگ،

همان زمانی ک ب امام خمینی میگفتند آقای خمینی...

بله همان زمان عبای شکلاتی را میگویم.

شکلات اسپرسو!!!

نظرات  (۱۴)

ب قول چاوشی:
دنیا تا کی قراره ک اینجور باشه
تا کی قراره حرف حرف زور باشه
با این همه بی تابی ها انگار دنیا چیزی نداره تا ب اون مغرور باشه
پاسخ:
بله داداش همیشه همینطوری بوده برا حذب اللهی ها
به قول خمینی کبیر: «هر کس بیشتر برای خدا کار کند، بیشتر باید فحش بشنود و شما پاسدارها و بسیجی ها چون بیشتر برای خدا کار کردید، بیشتر فحش شنیدید و می شنوید.»
ولی دست از تلاش برنمیداریم و نا امید نمیشویم بقول حضرت آقا: 

تلاش خود را بیشتر کنید!هر کس بگوید این کار شدنی نیست او را به کوتاهی همّت متهم می کنم. هیچ کاری نیست که از انسان ساخته نباشد ، انسان نیرومندتر از این حرفهاست و می تواند کارهای نشدنی را شدنی کند...

  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • این حرفتون هم خیلی بد بود مگه ما دختریم . منطقی نبود . پسرا همون نود رو نگا کنن بهتره
    پاسخ:
    اتفاقا من اصلا نود رو دوست ندارم
    نقل قول کردم از دوستان
    ولی جدا اجرای مجری های برنامه خیلی لوس بود الکی هی میخواستن گریه کنن
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • البته بعضیا سو برداشت نشه ی موقع
    پاسخ:
    ن متوجه هستم ک داریم تبادل نظر میکنیم
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • خب ی قسمتایش شاید برا شما جالب نبود ی قسمتایی برا ما من خودم از او نقسمتی ک بادی گارد اوردن خوشم نیومد. دوستای شما چند نفرن فوقش10 نفر پرسیدین ملاک نیست .ب نظر من خوب با مخاطب ارتباط برقرار کرد .
    ببخشیدا پسرا این برنامه های اموزنده رو نگاه نمیکنن اما .........
    پاسخ:
    بله دقیقا همین طوره مثلا اون قسمت رو تمام دوستانم با ذوق برای هم تعریف میکردند
    بالاخره سلیقه پسرها با دختر ها متفاوته باید ب این موضوع التفات داشت
    والبته بنده ب محتوی برنامه ایرادی ندارم بلکه تنها نحوه اجرای برنامه باعث شده بود تا بنده نتونم با برنامه ارتباط بگیرم خیلی طرز بیان مجریهای قدیمی و جدید همه کند بود و روال برنامه تند نوع صحبت کردن و جمله بندیها و انتخاب کلمات و... بنده رو اذیت میکرد فقط همین وگرنه موضوعات انتخابی تقریبا خوب بود
  • *** رک و راست ***
  • شرمنده که اینو می گم.
    ولی فکر کردید، توی بعضی دانشگاه ها شرایط عوض شده ؟
    هنوز دانشگاههایی هست که اگه چپیه (چقیه) بندازی، یعنی حکم مرگ خودت رو امضا کردی !!!
    یاعلی
    پاسخ:
    ب قول سید مرتضی در جمهوری اسلامی، مظلوم تر از بچه حزب اللهی ها وجود ندارند
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • ای بابا کجا برنامه لوسی بود دلتون هم بخواد :)
    برنامه ای که خیلیا میخواستن خودکشی کنن و بادیدن اون برنامه از کارشون منصرف شدن. بچه گم شده ای که دزد اورد پسش داد شهیدی ک پیدا شد. بچه ای که از بهزیستی دادن ب ی خوونواده اون موقع کجاش لووووووس بود
    پاسخ:
    گفتم نحوه اجرای برنامه لوس بود ن استراتژی کلش :)
    زمانه بر سر جنگ است!
    یا علی مددی...
    پاسخ:
    بله جدا این روزا دارم از طرف خودیها بدجوری اذیت میبینم
  • محدثه نیک سرشت
  • زیبا بود...!

    واقعا خدا خودش به ما رحم کند... و باز خاطرات تلخی که کهنه هم نشده اند، دوباره از نو آغاز نشوند...

     

    یا علی.

    پاسخ:
    بله خدا حفظمان کند

    سلام
    +با مطلبی در مورد شهید پلارک درخدمتیم
    منتظر نظرات مفید شما
    *یا زهرا*

    پاسخ:
    حتما
    سلام می خواستم امتحانت کنم!!!ببینم یادت هست یا نه؟!؟!منم اون موقع بودم یادش بخیر چه دورانی بود!!!
    پاسخ:
    چون بچه تر بودیم و سرخوش تر دنیا ب کاممون بود و آخره یادش بخیر
    ولی انقدر جو حاکم علیه بچه مذهبی ها شده بود ک با همه بچگیمون این رو درک کردیم
    چه روز های سختی رو گذروندیم
    اون زمون می گفتند چرا از تلخی های عاشورا میگید وامام حسین رو جنگ طلب  وخون ریز معرفی می کنید از اخلاق خوب امام حسین بگید!!!
    الهی همه آرزو های خوبتون برآورده بشه
    پاسخ:
    خدا کنه دیگه ملت اجازه ندن تفریط کارها سوارشون بشن
  • مهدی صادقی
  • سلام ققشنگ بود!!!ببخشید یه سوال واقعا شما  اون زمان بودید؟؟؟
    در کل سوال بودا مسخره نبود؟!؟!
    پاسخ:
    مهدی جون خوبه تو از نزدیک منو میشناسی گل پسر درسته شوخ و شنگ موندیم ولی 24 رو دارم تموم میکنم گل پسر
    آره اون موقع اواخر راهنمایی و اوایل دبیرستانم بود
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • امیدوارم این 4 سال اینطور نشه

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    اونا رو هم دیدم نبود شعر رو عکس رو میخواستم خیلی قشنگ بود ولی حتی ی جملش هم تو ذهنم نیست
    پاسخ:
    کاش کمی از شعر رو یادتون بود اونموقع میشد پیداش کرد
  • محسن علی بیگی نژاد
  • سلام داداش جون
    خوش سلیقه ای
    ای ول
    پاسخ:
    پ ن پ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">