جفـــــــــــــــــــت6

الیس الله بکاف عبده

جفـــــــــــــــــــت6

الیس الله بکاف عبده

جفـــــــــــــــــــت6

جفت6 آوردیم علوی شدیم همین...

میخواهم بدانید که مرشد خود پهلوان نیست خوب است که باشد. ولی آیا اگر نبود نباید حماسه بگوید؟ اگر نگویم ز حسین چه بگویم؟ اگر نگویم ز حسین دمم چه و بازدمم چه؟ یادتان باشد زمین گرد است میچرخد نوبت ماست حسین زمان تنهاست...
...
«إِنَّکَ لا تُسْمِعُ الْمَوْتى‏ وَ لا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعاءَ إِذا وَلَّوْا مُدْبِرینَ» (النمل -80)
ترجمه: تو نمى‏توانى سخنت را به گوش مردگان برسانى و نمى‏توانى کران را هنگامى که روى بر مى‏گردانند و پشت مى‏کنند صدا کنى‏.
...
آن روز که جان خود را فدا می کردیم با خون خود به حسین اقتدا می کردیم چون منطق ما منطق عاشورا بود با نفی خود اثبات خدا می کردیم
...
گرچه از داغ لاله می سوزیم ما همان سربلند دیروزیم چون به تکلیف خود عمل کردیم روز فتح و شکست پیروزیم
...
امام روح الله خمینی:
«هر کس بیشتر برای خدا کار کند، بیشتر باید فحش بشنود و شما پاسدارها و بسیجی ها چون بیشتر برای خدا کار کردید، بیشتر فحش شنیدید و می شنوید.»
...
مقام معظم رهبری(روحی فداه):
تلاش خود را بیشتر کنید!هر کس بگوید این کار شدنی نیست او را به کوتاهی همّت متهم می کنم. هیچ کاری نیست که از انسان ساخته نباشد ، انسان نیرومندتر از این حرفهاست و می تواند کارهای نشدنی را شدنی کند...
...
گاهــے فعل هـــا
چنــان سریع ماضــے مــے شوند
کــه باور نمــے کنـــے
مــے گوینــد...مـے گفت
مــے شود...شــد
...مــے رود...رفت
و رفت...
و دیگر هیچ گــــــاه
بـــاز نخواهـــد گشتــــ
...
زندگی شبیه شعر است
خدایا!
قافیه هایش با من .....تو همیشه ردیف باش
...
بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت
سر خم مِی سلامت شکند اگر سبویی
...
رباعی از شیخ بهایی
در میکده دوش زاهدی دیدم مست
تسبیح به گردن و صراحی در دست
گفتم زچه در میکده جا کردی ؟ گفت
از میکده هم به سوی حق راهی هست
...
چون میسر نیست من را کام او
عشق بازی میکنم با نام او
...
خوشا به حال آنکه
پایه ی اعتقادش شد
عمود خیمه ی تو !
...
وقتی تو زندگیت زمین میخوری یعنی حتما ی چیزی هست ک باید یاد بگیری
...
بر لوح مزارم بنویسید ای وای ز محرومی دیدار و دگر هیچ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

 

دختر چادری

 

حتی پسرای دختر باز توی دانشگاهمون هم میگفتن

سلامتی دخترای چادری

منم لاتیش رو پر میکنم میگم سلامتیه همه دخترایی ک سیبیل دارن و از هر مردی مردترند

نظرات  (۸)

اصلا موافق نیستم با این قسمت که چادر رو مترادف سیبیل داشتن طرف میذارن بعضی آقایون....
حداقل ما و همه بچه بسیجی هامون که این طوری نیستیم...
تمیزی ربطی به چادر و اسلام نداره چیزی که تو احادیثمون هم خیلی بهش اشاره شده..
یعنی چی که کسایی که خیلی به این شدت با خدا معامله میکنن برنده ترند؟؟؟این آدما فقط عده ای رو به اسلام بدبین میکنن که یعنی اسلام دین هَپل بودن و بینظمی...
عذر بابت پرحرفی"اما لازم بود"
پاسخ:
واقعا ممنون از نظرتون ولی بنده کمی طبع شعر دارم و تکیه شدیدی بر آرایه مبالغه این متن رو روی این اساس مبالغه آمیز نوشتم البته شرام رو هم توی وبلاگ نمیذارم و مسلما بنده هم ب عنوان ی مسلمون عقیده قرصی نسبت ب نظم دارم

 بله درسته

عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

 

پاسخ:
حالا ما گفتیم ب عجبتم راضییم تو چرا؟!
خوب نظرت رو درمورد مطلب بگو داداش
eeeeeeeee!من تازه ادامه پسستتونو خوندم!
یعنی چی دخترایی که سیبیل دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
اصلا کی گفته چادر با سیبیل رابطه داره....واقعاکه...!
:s :s :s....همین شماهایین که باعث می شین...!الله اکبر!
برادر بد!...ایییییییییییییش...
پاسخ:
ن من با اغراق عرض کردم وگرنه من خودم قایل ب نظمم ولی کسایی ک با این شدت با خدا معامله میکنن برنده ترند
خوبه که هی همینطوری افتخارمی کنیم!!!!: :! :D
پاسخ:
آخه بسیجی یعن همون مولا علی(ع) ک تمام وجودش وقف اسلام بود
اللهم احفظ امامنا الخامنه ای


شما نمی خواد لاتیشو پرکنی فقط به سیبیل خودت شب رنگ بزن تا تو شب دیده بشه
اما در کل...
خانم ها به یه یاد روزی باشید که چپیه ای خونی شد تا چادر کسی خونی نشود.....
پاسخ:
خوب کوتاه کردن شارب مستحبه منم برا همین سیبیل نمیذارم
نظرم درباره پروفایلتون:
من افتخار می کنم که شما افتخار میکنی که امام افتخار می کرد که یک بسیجی است:D
خی خی خی:D
پاسخ:
ممنون ک شما هم افتخار میکنید ک من افتخار میکنم ک امام افتخار میکرد ک ی بسیجیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">