جفـــــــــــــــــــت6

الیس الله بکاف عبده

جفـــــــــــــــــــت6

الیس الله بکاف عبده

جفـــــــــــــــــــت6

جفت6 آوردیم علوی شدیم همین...

میخواهم بدانید که مرشد خود پهلوان نیست خوب است که باشد. ولی آیا اگر نبود نباید حماسه بگوید؟ اگر نگویم ز حسین چه بگویم؟ اگر نگویم ز حسین دمم چه و بازدمم چه؟ یادتان باشد زمین گرد است میچرخد نوبت ماست حسین زمان تنهاست...
...
«إِنَّکَ لا تُسْمِعُ الْمَوْتى‏ وَ لا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعاءَ إِذا وَلَّوْا مُدْبِرینَ» (النمل -80)
ترجمه: تو نمى‏توانى سخنت را به گوش مردگان برسانى و نمى‏توانى کران را هنگامى که روى بر مى‏گردانند و پشت مى‏کنند صدا کنى‏.
...
آن روز که جان خود را فدا می کردیم با خون خود به حسین اقتدا می کردیم چون منطق ما منطق عاشورا بود با نفی خود اثبات خدا می کردیم
...
گرچه از داغ لاله می سوزیم ما همان سربلند دیروزیم چون به تکلیف خود عمل کردیم روز فتح و شکست پیروزیم
...
امام روح الله خمینی:
«هر کس بیشتر برای خدا کار کند، بیشتر باید فحش بشنود و شما پاسدارها و بسیجی ها چون بیشتر برای خدا کار کردید، بیشتر فحش شنیدید و می شنوید.»
...
مقام معظم رهبری(روحی فداه):
تلاش خود را بیشتر کنید!هر کس بگوید این کار شدنی نیست او را به کوتاهی همّت متهم می کنم. هیچ کاری نیست که از انسان ساخته نباشد ، انسان نیرومندتر از این حرفهاست و می تواند کارهای نشدنی را شدنی کند...
...
گاهــے فعل هـــا
چنــان سریع ماضــے مــے شوند
کــه باور نمــے کنـــے
مــے گوینــد...مـے گفت
مــے شود...شــد
...مــے رود...رفت
و رفت...
و دیگر هیچ گــــــاه
بـــاز نخواهـــد گشتــــ
...
زندگی شبیه شعر است
خدایا!
قافیه هایش با من .....تو همیشه ردیف باش
...
بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت
سر خم مِی سلامت شکند اگر سبویی
...
رباعی از شیخ بهایی
در میکده دوش زاهدی دیدم مست
تسبیح به گردن و صراحی در دست
گفتم زچه در میکده جا کردی ؟ گفت
از میکده هم به سوی حق راهی هست
...
چون میسر نیست من را کام او
عشق بازی میکنم با نام او
...
خوشا به حال آنکه
پایه ی اعتقادش شد
عمود خیمه ی تو !
...
وقتی تو زندگیت زمین میخوری یعنی حتما ی چیزی هست ک باید یاد بگیری
...
بر لوح مزارم بنویسید ای وای ز محرومی دیدار و دگر هیچ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

ایرانی6

ایرانی1

ایرانی3

ایرانی5

ایرانی4

ایرانی2

ب سلامتی همه ایرانیا

خداییش فقط ی ایرانی میتونه اینطوری باشه

نظری غیر این داری؟!

نظرات  (۱۹)

سلام وبه قشنگی داری به منم سر بزن
پاسخ:
چشم
  • آزاده(راز موعود)
  • جالب بود

    اینم یادتون باشه:

    فقط یه ایرونی میتونه وقتی که قفل فرمون و دزد گیر ماشین رو میزنه چهارتا درشم چک کنه که مبادا باز باشه

    خخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • علی قدوسیان
  • عجب
    پاسخ:
    پ ن پ فک کردی کسی غیر ی ایرانی میتونه اینکارا رو بکنه
  • علی قدوسیان
  • عجب
    پاسخ:
    پ ن پ فک کردی کسی غیر ی ایرانی میتونه اینکارا رو بکنه
  • دددددااااااادددددداااااااشششش
  • بخدا ی روزی درست میشه
    من امید وارم
    پاسخ:
    ولی من امید ندارم
    ممنون منم لینکت کردم فقط اسممو ور دار .مرسی

    آره والا

  • محمدمسعود رحمانی
  • خیلی باحال بودن
    ایولله!!
    بروزم
    با مطالبی جدید در مورد
    سربازی!!!
    پاسخ:
    حتما خدمت میرسم
  • محسن علی بیگی نژاد
  • به نظرم رأی موجود به کابینه بهترین شیوه رأی و ناشی از دوراندیشی بود که بعضی از خطرهای بزرگ رو دفع کرد.

    با تحلیلی متفاوت به روزم:

    تحلیلی بر چرایی رأی مجلس به کابینه؛ رأی‌نیاوردن حساب‌شده سه وزیر پیشنهادی

    نظر شما چیه؟

    یا علی

    پاسخ:
    حتما میام محسن جان
    خود پرداز بانکه باحال بود
    پاسخ:
    بله بله
    با خودپردازه حال کردم
    پاسخ:
    اره با حال بود
    زود ب زود ب روز شو
    واقعاً !
    پاسخ:
    بله واقعا فقط ی ایرانی
    واییییییییییی
    پاسخ:
    واقعا!!
    سلام
    بروزیم
    پست شماره23شعری کوتاه و بسیار خواندنی از سید حمیدرضا برقعی از دست ندهید...
    یاعلی
    پاسخ:
    حتما
    ممنون از حضورتون
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • سلام چه نظرای خوبی میزارین ب قول حضرت انسیه الحورا خاک بپاشید بر دهان کسی ک از شما چاپلوسی کرد
    همیشه یادداشت میکنم
    پاسخ:
    نظر وقتی خوب و کارآمد میشه ک روی ی موضوع یا مطلب خوب بیاد
    مطلبتون مطلب خوبی بود و سخن سخن معصوم من فقط نقل کردم
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • سلام کدش پایین وبلاگ هست خواستین بردارین .کد چرخش عکس و.. هم هست
    پاسخ:
    من نمیتونم از کدهای جاوا استفاده کنم در هر حال ممنون از لطفتون
  • مهدی صادقی
  • سلام خیلی باحال بود!!!
    یعنی ما هم می تونیم از این کارا کنیم؟؟؟
    پاسخ:
    چرا ک ن ما ایرانی هستیم هر کار عجیبی رو ک فک کنی میکنیم

    این عکس هم تقدیم به همه ی  ایرانیا :دی

     

    http://media.afsaran.ir/sibU78_450.jpg

    پاسخ:
    بله بله امیدوارم ک شاهد اون رو زیبا باشیم
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • جالب بود
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">